kollar på tv....

Sitter och kollar på tv samt grejar lite med bloggen.
Helgen har vart en aning lugn , nästan lite skrämande :S
Klart de har inte vart värdens bästa väder heller.. Imellan åt har de regnat eller vart sol.

De blev ingen Fallens dagar för mig iår. Inga pengar , inga som frågade om man ville hänga med dit heller!!!
Ibland undrar jag vilka som är mina riktiga vänner! Det är alltid jag som hör av mig och frågar om att ses.
Ja alla utom Jenny Savefors =) Vilket är underbart <3 Hon är verkligen min riktiga vän.

Igår hade jag min älsta bror och han's familj här en bra stund. Drack kaffe och tjötade en massa skt :D
Sen gick tiden jättesegt efter dom hade åkt. Satt istort sätt vid datorn hela kvällen. *suck*

Nä om man kanske skulle ta sig lite kaffe =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0