Torsdag =)

sitter och sjunge lite , eller aa.. hehe .. Har fasnat så för Hinder.. pga deras texter ...
Björn är på väg hit en sväng.. tjöta och kanske till och med dricka kaffe :P

Idag hade jag prov i skolan .. usch .. de gick iaf bra enligt mig själv iaf. Dock en fråga som jag inte kunde lösa.. den fick jag black out på .. fyfan!! nu är de ju bara vänta och se om klarade provet eller inte. Men jag hoppas att jag gör de.. hehe kan va gött för en gång skull att klara nått xD
Sen efter jag gjrode provet drog jag in till stan , fyllde på mobilen IGEN! .. ringde pappa och sa att dom kunde hämta mig .. Gick in på lindex oc kikade lite , de finns en kjol där som jag vill köpa , har beslut ångest xDh hehe ..

Ringde och pratade med Hempelboy en stund också.. han jobbade , de hördes vill jag lova.. haha!!
Såklart ropade farsan på mig om att jag skulle hjälpa till med maten så då fick jag sluta prata med hempel =( *morr* han berättade att han skulle köpa ny bil idag , plus att den drack mindre såpa .. fan va gött.. sa till honom att "jaa då kan du palla din röv hit upp nån gång :P".. hehe ..

Fick mig ett städryck förut :P har tillochmed bäddat rent i min säng :O hehe .. de såg väl inte så mysigt ut med snusfläckar på lakarnet xD .. men ska sluta med att somna med snus i käften .. så slipper jag alla fläckar ..*skrattar*.. morsan tog mina fönster och putsade dom (som jag inte har gjort på3 år(A) ) hehe ... de va änna dax att putsa dom .. Har damat hela mitt rum.. damsugit ... så redig jag är alls (: hehe!


Björnis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0