Månda 12/10-09

Hej hopp!


Idag har man vart socmöte inne i stan och de fick kanon.. sen drog man vidare bort till arbetsförmedligen -.-
Skulle bara skriva på ett papper ..
Sen drog jag hem , cyklade faktist hem :P hehe!!
De kändes gött att få röra på sig...
Kom hem , slänge mig på soffan , va helt slut .. la mig och kollade på barnprogram *ler* hehe..

Nu sitter jag här och kikar mig lite .. tjöta lite med folk ...
Far min sitter vid andra datorn och spelar samma musik som mig , undrar vad han har fått musiken ifrån (A)...
okej , jag erkänner , från mig xD


Alex ringde mig igår och berättade att han har lagat sin bli Wiiiiiie han kommer upp på freda =) fija glad ohh jaa!!
Och björn kommer på lörda .. hahahaha .. men de är Alex jag är ute efter .. hehee .. försöker bara få honom till att öppna sig mer för mig om vad han känner och vill... Björn är jag bara kompis med...
Jaha , på lördamorgon åker mor och far upp till Stockholm med Ingrid och Morgan , senare går dom ombord på Finlandsbåten =) kommer hem på sönda igen.

Så man blir nästan ensam hemma .. hehe!!!

Over&Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0