Halloj =)

Usch , ser att jag inte har skrivit på ett tag =/ har ju inte nått åh berätta så O.o
Visst hade hänt lite saker , men de är ju inget jag tänker skirva här dirket .. o.O
Vart hos Jenny nåra gånger sen sist jag skrev här ... Har skoldagar , vart på UM. Käkar nu tabletter .. usch och dom smakar inte gott vill jag lova! xD

Igår åkte jag hem till Jenny på dan, satt där och tjötade .. sen drog vi bort till Birgersjöbergs gymnasiet (där vi gick) och hälsade på Industriarna :D
Kändes underbart att träffa Forsman och Gunnel igen =)
Så underbara människor.
Pratade med Bubba och Norback lite också ..
Också klart Janne :P han får man ju inte glömma bort xD ... haha!!!
Vilken strörtskön människa alltså .. *asg*
Sen drog vi hem till Jenny's lgh igen , kollade på ett videoklipp , ass roligt .. haha.!!!
Sen drog Jenny bort till sin sista lektion och lämnade mig och katten kvar ensam .. ojoj mycke skoj (A) !!!
När jenny kom hem frågade hon mig hur mycke porr jag hade laddat ner , mitt svar blev " havla din hårddisk består bara av porr xD!" Men saningen är den att jag hade inte laddat ner nån porr alls xD

Nä nu ska jag ta och plugga lite , prov imorgon .. fyfan va de kommer att gå åt helvete !!! *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0