5/11 ...

Åhh jag är på ett sånt jävla humör att jag snart känner för att slå ner nån!!!!
Är så jävla trött på folk som addar mig utan att äns fråga .. för att dom har sett nån annan har min msn ..
Vad fan arg jag blir!!!!
Åsså står de på min msn "not here"!!! ändå lik förbannat skriver dom ändå!! Vad ska jag behöva göra.. gå och dö?!O.o
Om inte jag skjuter dom!!

Annars har dagen vart lugn ... vaknade dock med en jävla förkyldning =/*suck* ...
Suttit här nåra gånger .. va tvungen att åka till affären för att köpa mig bindor(hehe)...
Nu kan jag äntligen pusta ut ...

Va hemma hos brorsan igår en stund , drack kaffe och tjötade .. aa efter han kom hem från jobbet xD.
Låg och smsade med Dojjan och Bergstrand fram till 22.00 , sen slocknade jag..


Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0