Jaha,då va de Sönda ..

Jaha , då va helgen redan slut =/. Den gick väldigt fort!
Imorgon ska man på såkallad "utbildning för spara pengar" hos Socialen,fast de ska va på Komvux ..Redan kl 09.00 på morgonen , ända fram till 15.00 , sen på Tisda samma bröte igen , från 09.00 - 16.00..
Jag kommer vara helt slut. Men men , de är ju viktiga saker!
Vet dock redan vad pengarna går till , men de är ju ett måste att gå på de.
Fast jag tror jag kommer att tänka mer på Björn , min underbara baby <3 *hihi*.

Idag vaknade jag vid 10.45 , så gott så! Satte på datorn , gick ner och tog mig en cigg , gick ut till pappa som stod och grejade ute vid Boden.
Sen gick jag in , satte på kaffe , satt och tjötade med farsan.. osv!

Har suttit och kollat på lite kläder på Lindex hemsida , men jävlar va dyrt de ska va med kläder. Hittade en kläning som jag blev väldigt sugen på. En röd ;) sexy ;) hehe!!
Sitter nu och lyssnar på lite Rock N Roll och kollar runt på nätet.
Väntar på att Björn ska komma hem till sig ,så han kommer in på msn...

Over&Out! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0