sjuk ...

Sitter här i min ensamhet (som inte så ovanligt). Har vart sjuk sen i Tisdas , feber och snorig.. haha snounge xD
Har försökt att orka packa , men all kraft sugs ur mig .. Har bara packat 4 låder än så länge , och de mesta är porsling eller hur de nu stavas!
Och en låda med böcker.. Hmm..
Får se om jag kommer orka packa mer idag tro.. skulle behöva mamma och pappa's hjälp , men dom kommer ju va ute i vagnen under helgen.
Pappa har vart där sen i Tisdas förmiddag och kommer inte hem för än på Sönda ..
Åsså börjar han jobba nästa vecka på sitt nya jobb. Skoj för han! =)
Så jag vet inte om jag kommer få nån hjälp med packandet av mina föräldrar...
Får fråga lilla gnujenu om hjälp om hon inte har allt för mycke med skolan.

Ska strax ner och köra igång tvättmaskinen och ta in tvätten som hänger ute.


Over&Out Axelsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0