Varmt...

Gudars vad varmt de är, men ska inte klaga.. de är skönare än en kall vinter :P
Ligger här i min säng och vilar med datorn i knät.
Tog ledigt från jobbet pga att psycket inte riktigt inte pallar =/
Har två mytoman svartingar på jobbet och orkar fanemejj inte med dom.
Ska bli så skönt när dom går på semster snart. Då kan man prata öppet utan att dom är så jädrans nyfikna!

Har snart fått iordning i lgh min :D väntar bara på att tapiserarna ska höra av sig så man kan få ordning i köket.
Men jag lär väl få vänta tills efter dom har haft sina semesterveckor. Lite synd...
Annars är allt helt okej resten av lgh =)
Tack vare fader och moder som hjälpt mig , även min älsta bror har fått hjälpa till.. åh på tal om älsta broder , har ju mer saker hos dom.. åhh suck... aja får ta dom sakerna en annan dag , kanske till helgen efter jag har storhandlat mat och annat till lgh.

Nä , om man kanske skulle ta och lägga sig en stund och somna. Är en aning trött i kroppen!!! *gäsp*

Over&Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0