Varmt ...

Fasen vad varmt de är i min lgh .. usch ändå har jag fönster öppna , men de hjälper så mycke..
Ska träffa mor på torsda och hon och far kanske ska köpa en takfläkt åt mig så länge.. behöver nått som kan göra så luften i lgh går runt ..
Lite svårt att såva på nätterna pga värmen.. inte bara värmen utan grannen ovanför mig också.. inatt så hade han/hon tv på så högt att jag nästan inte kunde somna om ... blir galen ..
Sen förut idag så hade han/hon ett jävla gnäll där uppe.. forsätter dom/han/hon så här går jag upp åh frågar vad fan de är som pågår ..
Det är la fanemejj meningen att man ska kunna sova utan att höra en jävla massa grejer som pågår där uppe?!
Visst , det är så här när man bor i lgh , men nån måtta får de fanemejj vara!!!!!
Om de hade vart helg hade jag inte bryt mig ett skit..men det är en vardag och när man ska upp och jobba .. då vill man gärna få lite sömn.


I tisdas förra veckan blev de ett jävla bråk på jobbet mellan mig och en anställd vid namn Asmer(utlänning)...
De säger väl allt men ... höhö!! Så på onsdan fick chefen komma och ha ett samtal mellan mig och Asmer ...
Åh på vägen hem efter samtalet så kör jag omkull med cykeln utan för vänerskolan och skrapar upp bägge knän och fötterna.. rätt gåa bränsår på fötterna vill jag lova.. Och ont , de har jag konstant.

Sen har de väl inte hänt så möe annat .. inte vad jag kommer ihåg iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0