Sönda 10/1 2010 ..

Har inte gjort allt för möe idag , mer än att klipp håret kort och slängt i svart färg i luggen.
Blev rätt fränt måste jag säga , men ska allt slänga i mer när jag får pengar. Ska ta hela överhåret då!
Och de blev skönt åh fått klippa bort lite hår , lättar äna på axlarna :D
Sitter och lyssnar på bla The Baseballs, Titus Turner, Malcolm Dodds. För jävla bra band och personer =)
Dom har gått i repris hela dan typ , morsan och farsan blir galen på mig *asg* men de skiter jag i ;)

Imorgon ska jag till tandläkaren och plågas en stund , sen in till Arbetsförmedligen med farsan.
Och torsda ska jag till Arbetsförmedligen själv och träffa min handläggare , usch!
Har vart skönt utan han i 2 månader , ska behöva träffa fanskapet igen .. UGG!!!(Som dojjan säger).
Önskade att man hade mer pengar nu ... Orkar inte sitta här hemma och uggla in i väggen .. Känner mig gött trög i bollen .. !!

Nä , ska kika vidare. Ahoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0