Morron ...

Idag va man uppe vi 8 :D Trött , men va tvungen.
Ringde Socialen vid 8.30 och tog reda på lite saker angånde lgh.
Sen har jag inte så möe mer sen jag vaknade ,mer än att titta på nyhetsmorgon =)
har smågrejat lite på rummet , slängt lite papper som ej behövs och lite annat.
Sitter nu här och kikar runt lite och funderar på om man kanske skulle ta och ringa Jenny och vad hon ska hitta på idag.
Ska hjälpa fader sen och byta sterobänk i vardasrummet.
Förmodligen slänga den andra eller om jag tar den , vet inte riktigt än =/ Få fundera lite!

Uppdaterar kanske bloggen senare under dagen. Få se om jag kommer ihåg de :P

Jag och Jenny <3 Love you girl =)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0