torsdag =)

Morron!!! idag är de skola igen , men börjar inte för än 12.30 och slutar 15.30 , rätt gött faktist. Igår skulle va ha gjort matteprov , men eftersom jag kom in så sen denna teminen , så behövde jag inte göra de igår , så jag får vänta 2 veckor eller nått. Så jag har en bra tid på mig att läsa ikapp.

Imorgon kanske jag ska ta en fika med en vän om han hinner vill säga :P hehe!! Annars blir väl morgondagen rätt lugn. På lörda kanske jag drar mig ner till Kungälv och träffar Alex och Sabina och nåra andra om de blir som planerat , men de återstå och se.

Nä ska ta och göra mig iordning och fixa smörgåsar och ta med till skolan så jag har nått att äta på 14.00 rasten :P hehe ... och ta med vatten , de glömmer jag ju hela tiden .. aja , kommer väl att skriva mer sen när jag kommer hem. Vill säga uppdatera lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0