Tisdag!

Sitter och lyssnar på musik och kikar runt lite på nätet. Skulle igentligen sova hemma hos Hotta , men kliade sönder istortsätt hela hårbotten .. blir tokig.. Hmm! Kände mig dum som väckte hotta.. Men de va som hon sa , vi får ta de en annan dag..

Längtar tills på freda , hehe får med mig hotta ut på krogen =) Ska på skoj xD
hehe!!!

Va inne i vargön igår och kollade om jag hade fått in mina pengar men de hade jag inte *gah* blir galen på Soc .. dom är sega som fan!

Hade skoj igår iaf med hotta , vi tog en lång promenad med ungarna runt i vargön , de va gött att få luft =)..
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. men de blir väl till att bara vara hemma .. skolan imorgon så.. sen ska man på möte på UM vid 13.30 .. sen ska man ett annat möte på Arbetsförmedlingen vid 14.00 , men får ringa och säga till dom att jag kommer nog bli lite sen.. men hoppas de går bra för dom. Hmm! ..
aja , ska ta och kika vidare.. ahoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0