Sönda!!

Tjabba tjena hallå!

Sitter här med en trasig fot i högtlägge ... va på krogen i fredas med en killkompis .. han drog med mig till backstage i Thn! Hade svinskoj , till jag ramlade ner för trappan , eller ramla och ramla , tappade kontrollen över vart jag ställde ner foten så fotfan vek sig under mig. Herrejävlar vad ont jag fick. De mjuka i foten gick nästan av, vill säga att vrikar jag foten en gång till nu dirket efter skadan , så går muskler , sener och alla annat mjukt och helvete då blir de opration =/ men men , försöker ta de så lugnt som möjligt. Hoppar på kryckor nu en månad =( känner i armarna att musklerna jobbar *skattar*.

Igår låg jag hela dagen sen jag kom hem från Näl(sjukhuset) hade ingen ork ikroppen att göra nått.
Och idag blir de väl lugnt också känner jag. Skolan imorgon så.. jag som hade planerat att cykla in till skolan ,men nu går de ju inte , för att jag inte får belasta foten nått på nåra dagar. Får se hur de blir efter nåra dagar..
Åsså ska jag till GBG den 28 ,hur fan kommer de att gå?! Hmm ..

Nä ska dra mig ner och ta mig en cigg med mor min. Kanske skriver mer ikväll!!!


Spencer och jag. De va han som tog mig till krogen =) skitgo kille (F)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0