Lördakväll!

Sitter här för mig själv ovh sjunger imellan åt. Mor min är ute på krogen oc träffar gamla klasskompisar sen 35år tillbaka. Och min far ligger på soffa i vardasrummet där nere och kikar på tv antar jag. Vet inte vad jag ska göra .. tänker på allt som vart .. förstår inte vf jag gör de , jag va inte lycklig, aldrig glad,uppkäftig mot mina vänner .. gnällde på allt och alla , förstår vf vissa av mina vänner stack ifrån mig.. Jag va inte trevlig .. men efter att gått igenom så mycke , så kan jag inte vara trevlig , men jag försöker så gott de går , men ibland känns de som att jag misslyckas totalt. Har även börjat lära känna nytt folk som jag alltid gjorde förr , va alltid öppen och posetiv av mig och de börjar komma tillbaka igen =). Men de har jag nåra person att tacka för , som aldrig lämnat mig. Dom tvivlar inte på mig , stöttar mig när jag mår skit och vill bara försvinna. Klart,jag vill bara dra här ifrån , de finns för mycke minnen här och dom försvinner inte för än jag gör de.


Det finns en kille som jag verkligen saknar och de är Alex , men han verkar inte förstå att jag gillar honom även om jag har sakt de. De verkar inte betyda nått för honom.. eller har jag fel?!?! =/
Har pratat med en utav han's kompisar och kompisen säger att han är glad i mig , men hur ska jag tolka de?
Jag vill veta om han känner de samma för mig,men jag orkar inte tjöta... Hur länge ska jag behöva vänta?!?!
Till slut kommer jag inte orka vänta mer på han, hur mycke jag än gillar honom...


If I gave you my hand
Would you take it and make me
The happiest girl in the world?
If I told you my heart
Couldn't beat one more minute
Without you boy
Would you accompany me
To the edge of the sea?
Let me know
If your really a dream
I love you so
So, would you go with me?

I miss you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0