fredakväll

idag blev man väckt av sin käre katt till tjockis .. jävla katt , kl va ju bara 10 .. aja , fick iaf go tid på mig att göra mig klar för att dra min in till stan ... cyklade faktist , fan va duktig jag är (= skulle till UM på information ...
har städat och lite sånt idag , små plockat lite bland mina papper och sån skit så man har fått ordning på alla räkningar ... nu ikväll kommer Alex en vän från kungälv och hälsar på (= .. Sitter även och pratar med hempelboy på msn och lyssnar på musik .. man får ju inte glömma Shooten jag dricker med , mmm sååå gott :P

Igår började jag på Komvux och läser upp matten .. har sån tur att Jenny går där också i samma mattegrupp som mig. Så jag slipper va ensam , klart , två killar har börjat prata med mig, men de är tack vare jenny xD hehe!!!
Går inte så många timmar i veckan , max 5 timmar :P varanan månda och varje ons och tors... så de är rät gött ..


Måste säga att de är skönt att vara singel igen. Känner att jag kan tänka mer på mig själv och få ordning på mitt liv. Så nu dröjer de länge till innan jag ger mig in i ett förhållande. Känner att jag kan andas igen =) underbart! Hade de inte vart för två vänner som förstår mig , så hade jag nog inte mått bättre redan. Och jag har dom att tacka för de. Att dom fick mig att inse innan de va försent.

Nä ska ta och dricka upp resten i flaskan :D hehe!!!



 hahaha!!! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0