Torsdakväll.. 15/10 - 09

Idag har de inte hänt så mycke , gick upp vid 9.30 , satte mig och kollade mailen ... gick ner och käkade ... gjorde mig iordning , sen vid 11.30 drog jag ner till bussen och åkte in till stan.. mattelektion idag .. sen drog jag hem till brorsan satt där en stund .. sen hem.
Kom hem , käkade .. tjötade med mor o far .. sen satte jag mig här vid datorn.
Händer inte så mycke mer ikväll.. trött , ont i nacken , axlarna, knät och hövvet ..

Tjötade lite med Sonny i telefonen en stund , om allt mellan himmel och jord...
ska snart ta och ringa Joppe .. en killkompis från småland ..
sen blir de väl till att slänga sig i sängen och kolla på tv innan man somnar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0