Halloj halloj!

Sitter och lyssnar på dansband , gud vad jag vill ha tillbaka sommaren nu!
Tycker att efter jag har fyllt 21 , så ska de gå fort fram till sommaren :D
Den sköna värmen , alla vackra pojkar , alla goa fester , ALL GO ROCK N ROLL & DANSBAND!!! Give me , give me , give me!! :D

1 timma mattelektion imorgon då , sen ut till Lidköping med far min... nått vi skulle kolla , men kommer dock inte ihåg vad xD

Haha , jag tror fanemejj jag har blivit spelberoende på msn tack vare Sebb ... shit , vi spelar varje gång han är inne och de är då inte sällan han är de...
Satt även åh spelade med Jenny igår på msn , körde Bowling , fan va skoj de va .. hahaha
Och jag vann xD sorry Jenny , va bara tvungen !! :D

Nä , ska ta och greja vidare på datorn , mycke mer åh radera *suck* behöver köpa mig en extra hårddisk!!

Jag och Hempel ! <3  Jag och Jenny ! <3

Kommentarer
Postat av: JenU*

Haha vänta vara jag ska allt lyckas att slå dej, Mohahaha <3<3

2009-11-10 @ 12:54:36
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0