3/11-09

Go morgon!


Nu va de ett jävla bra tag sen jag skrev.. usch ... mycke jobbigt ju ..
ska se ifall jag kommer ihåg nått :P

Usch , idag skulle man ju hitta på massa skoj med Jenny , men min kropp orkar inte nått.. fan för att bli sjuk igen .. de vill jag ju inte =( De är la kanske lingon som kommer .. (hoppas).

Jo Angelica har fyllt 20 =) så grattis grattis ..
Min brorson fyller 5 den 28/11 , stora pojken ..

Igår va jag hemma hos Jenny på eftermiddan/kvällen.. Kollade film , käkade chips , drack coca-cola, datorn(K6) och massa snack .. Skoj! :D hehe!!
Jenny hittade en väldigt fin pojk till sig , måste mege att han va då inte ful .. nej nej verkligen inte!!!

Blir till att hålla sig hemma idag med pappa .. kolla på film tills mamma kommer hem , sen får vi se vad de blir.. men lämna huset är inget jag tänker göra iaf.
Ska dra mig ner och käka frukost och dricka kaffe. Ha de fint!!


(Uppdatering)!!

har mer eller mindre bara suttit framför dumbruken hela dan =/ Jädrar vilket liv man har..
Va också en sväng i Nossebro på Ginza... Köpte lite filmer...
Så nu har jag och titta på ikväll...
Imorgon är de 1 timma lektion i Matte , sen ska jag va i stan ensam ända fram till kl 14.00.. då blir de UM...
Shit , jag är så jävla nervös , men de kommer säket åh gå fint(hoppas).
Efter de kanske jag ska träffa Spencer om han orkar efter skolan :P
Annars blir de väl att dra sig hemmåt =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0