Mm grogg ... ;)

Sitter och tar mig en grogg .. så jävla gött :D
Består av Captain Morgan , den ljusa .. fyfan va god den är :O
Åsså så klart Coca-Cola (;
Vart inne i stan idag , Komvux vill säga.. Hörde hur de gick med Nationella (INTE BRA!!!) *usch*..
Sen drog jag och Jenny in till stan och kollade lite på Lindex och Ck's...
Sen så vill Jenny käka sig tjock ;) Då blev de Samiers , Kebabtallrik .. hahaha ...
Satt och käkade upp Jenny's sallad (; Mumms!!!
Efter de , så följdes vi åt till Centralen .. eller snarast vi skiljdes åt där. Hon gick hem och jag vidare ner till Centralen för att ta bussen hem till Vargön.
Möte sedan fader där , beställde familjepizza .. Jag, far och mor delade på. Mycke gott!
Och nu sitter jag här och gottar mig med grogg!
Får se vad som händer resten av kvällen. Förmodligen sitta här i mellanåt.


Sitter och tänker mycke på Björn också. Har inte hört nått ifrån han sen i Måndas, fick ett mail av honom då.
Han's mobil är paj , så vi kan inte ringa till varandra =( rätt surt.
Så jag har skickat iväg 2 mail till han , för jag är lite orolig .. Men vem brukar inte vara de?!
Gillar han starkt mycke och de vet han om. Vi sa till varandra i helgen som va att vi gillar varandra lika mycke. Och de känns underbart att veta att han gillar mig! Han gillar mig för den jag är =)
En sak är säker , han fick mig att skratta och lee hela helgen. Ingen annan har lyckats med de. Är överlycklig för de!

Nä , nu blir de till att kika vidare här. =)
Over&Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0