*gäsp*

Gokväll!!

Kom hem för en lite stund sen , vart på Torp i Uddevalla och kikat...
Fasen vad folk de va överallt... Höll ju på att bli hysterisk på allt och alla!

Vart i skolan idag fram till 14.00 , sen drog jag mej hemåt :)
Men jävlar vad kallt de ska va ute , tänkte liksom att jag skulle fått med mig min cykel hem , men NEJ de fick jag inte , pga att jag inte fick upp mitt lås. Jävla nyckel som inte gick in i låset *morr*.
Har prov nästa vecka den 10 , damn vad de inte kommer att gå bra =/
Känner mig gött orolig ju *snyft*


Igår började jag prata med världens mest underbaraste person.. I think i'm in lööööööve *skrattar*
Han har öppnat mitt hjärta, jag blir helt varm ikroppen så fort jag bara tänker på han , vilket jag gör hela tiden.
och jaa, jag vet att man inte kan bli kär när man inte har träffat personen än, men efter att ha snackat i nåra timmer , så kom vi fram till att vi har samma intressen, gillar samma musik, jänkare, skräck/komedi och gamla filmer, barn osv...
Vilket fick mig att blir kär ... Ska åka ner till han om två veckor :)
Han skickade en aning mycke sms idag hehe .. även igår också..
Nån sån underbar kille finns de nog inte! <3

Nä om man kanske skulle ta och greja vidare :)
Over&Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0